Thursday, July 23, 2009

Think thing!!


Beberapa ari yg lepas budak-budak taman bernam yang tak berapa nak ensem 2 ada mencadangkan aku wat satu bisnes yg bleh bagi duit poket setelah beberapa minggu berjoli menghabiskan duit Ptptn..tp fikir-fikir balik bisnes apa yg aku nk wat???

prnah jugak aku fkir nk wat bisnes jual bju sendiri print sendri tp modal plak xda aku sorg ja mana bleh jln..aku sebenarnya dah malas nak meneruskan perkidmatan mendesign 2 sebab last skali satu habuk pn tarak setelah mcm2 janji yang ditaburkan padaku...aku nganga ja la!!

klau nk wat baju nk ke org beli baju 2 nti??? satu persoalan yg aku sndri pn xtau apa jawapanya..mna aku nk cari modal 2 smua? nk pnjam ah long kah??.........dan jawapan yang aku dapat dari pemikiran aku itu...( tdo la esk2 la aku pkir...)

No comments: