Tuesday, November 17, 2009

Saya sayang tikus saya.


Aku rehatkan blog ini buat sebentar kerana aku pulang ke tempat asalku. Terima kasih buat semua yang sudi menjengah belog yang baru nak hidup nih. Musim ni aku rasa memang kurang sangat aku merapu dan meraban kat dalam nih. Mungkin sebab otak dan penat dan tak berapa betul sebab sekiranya aku sibuk agak tidak logik kerana aku tidak pernah sibuk walaupun banyak kerja yang perlu aku buat. Harap maaf aku ucapkan andai terkasar bahasa tapi sedaya upaya aku cuba mengunakan bahasa baku yang betul walaupun terdapat sesetengahnya mempunyai bahasa yang agak macam haram jadah..tapi disebabkan ingin mermatabatkan bahasa 'Malayu' itu aku terpanggil oleh diriku sendiri untuk menggunakan bahasa melayu kerana aku memang tidak berapa reti menggunakan bahasa Inggeris, Sepanyol, Perancis mahupun Korea.

Selain daripada itu, aku juga ingin mengucapkan takziah kepada kedua-dua ekor tikus yang aku bela kerana masih belum dikurniakan cahaya mata dengan ucapan diharap mereka banyak bersabar. Mungkin tidak ada rezeki lagi tu. Aku juga berharap pengunjung belog ni teruslah menyokong belog yang tak seberapa ini dan menyokong hasil seni yang aku paparkan dalam belog ni.Walaupun agak macam hampeh tapi boleh la kot. Aku akhiri dengan sebuah pantun

Dalam rumah ada pencuri, pencuri datang dengan perompak, bukan niatku nak mencuri, tapi akhirnya mati kena penyepak.

entah hapa punya pantun ni mcm cilake ja.

No comments: