Sunday, September 26, 2010

Butters Update

Dah lama jugak aku tak update blog nih, dah nak bersarang dah. Aku rasa belum terlambat nak ucap selamat hari raya buat korang dan semua blogwalking sekalian yang sudi juga lawat blog aku yang dah nak bersarang ni. Kesibukan yang melanda diri aku nih buatkan aku tidak ada masa langsung nak update blog ni. Tapi aku akan cuba sedaya upaya membawa berita dari dunia seni sekiranya ada masa yang terluang.

Harap maaf juga kerana blog aku ini tidak terkecuali dari terkena serangan spam dan di attack pagekan oleh google. banyak komen-komen yang aku delete sebab aku ingat berpunca dari komen-komen tersebut harap maaflah bagi sesiapa yang pernah komen post aku. jangan lupa untuk komen lagi ok. Aku ingatkan blog aku dah takda harapan nak sembuh dah maunya aku delete dah blog nih..tapi Alhamdulillah semuanya dah ok macam biasa. Akhir kata aku sertakan e-kad yang aku buat sempena raya hari tu lupa aku nak postkan kat sini. Kad yang aku tributekan untuk kawan-kawan aku sebab lepas ni semua bakal bawa haluan masing-masing. All the best!!!!







No comments: