Sunday, October 9, 2011

saat mata dan hati Meraung.

agak lama jugak aku mengosongkan tempat ni..entah ada lagi tidak orang masuk tempat ni..entah mengapa tiba-tiba rasa teringin benar aku coretkan sepatah dua kata di sini..dok tekebil-kebil mata mencari sesaat lelap setelah have a bad dream about my past dan terpandang pulak gambar yang tidak sepatutnya aku pandang..meraung jugak seketika kala mata dan hati terpandang..mungkin rindu, hati dah diingatkan tapi nyata kerinduan itu memaksa jari mencari dan berlakulah lagak ngeri antara mata dan hati saat ini...diinringi dengan nada-nada sayu melodi meraung membuatkan mata dan hati betul-betul meraung...sekotak lagi nikotin bakal menjadi peneman...demn....

nasib baiklah najib memahami hati ini dan tidak menakkan nikotin sesuka hati beliau..kalau tak lagi kuatlah poket aku ni merauang..ntah apa yg aku taipkan di sini..maybe ketagihan nikotin yg melampau ini juga menyebabkan mak gua sendri menyatakan yang gua ini sudah tidak waras..,masakan orang tidak waras boleh menulias kan..jadi masih waras rasanya sereblum-sereblum sisi otak ini..

Setelah agak lama mengodek-godek mencari lelap ntah macam mana terwujud art yang kat bawah ini..yang semestinya kewujudanya bukanlah di bawah pengaruh nikotin atau yang seangkatan dengannya....




note: i dreamed of the word 'cinta tak harus miliki'

No comments: