Sunday, August 8, 2010

life is full of question....????.

tempat ni bukan tempat luahan perasaan hati aku mahupun tempat aku melampiaskan kekecewaan dalam hidup...cuma sebagai tempat perkongsian idea-idea yang semakin membeku dalam kepala otak aku nih,,,kebekuan yang entah bila akan mencair aku pun tak pasti...walaupun aku sudah ada jalan hidup aku sendiri tapi aku tak rasa gembira dengan apa yang aku lakukan...aku hipokrik dan membohongi diri aku sendiri dengan apa yang aku lakukan....aku tipu diri sendiri...
aku kecewa dengan dunia aku juga kecewa dengan manusia....mungkin aku kecewa dengan manusia yang membuatkan aku kecewa...terasa keloseran yang telah aku tinggalkan bertahun-tahun di sekolah kembali bercambah dalam sarung sereblum otak aku..

aku tak tahu apa yang aku cari dalam hidup ini....perempuan? aku sudah serik dengan perempuan tp tak bermakna aku gay mahupun hemoseks...aku masih suka pada perempuan tp.....phobia agaknya.....aku tau sememangya aku seorang manusia yang lalai....bukan nak mengaibkan diri sendiri tapi sekadar mengingatkan diri sendiri yang semakin hari semakin lupa tanggungjawab sebagai seorang manusia yang tetap dinamakan hamba.

aku tenggok gelagat manusia semuanya ada cara dan kehidupan masing2....aku masih mencari kehidupan aku....aku cari kehidupan aku makna hidup aku, tanggungjawab aku....hati aku...

memo: aku semakin tua semakin nyanyuk....




gua layan nih...syook Ooo...