Wednesday, January 5, 2011

Patung gentayangan???


Salam...

Post kali ini aku nak preview sikit pasal art-art yang 'agak' pelik sikit yang dibikin oleh mat-mat salleh yang biasalah kurang sihat kepala hotak diorang. Bagi peminat dan bukan peminat Art layan je..sambil hangguk2 kepala...yeah!!yeah!!!


Patung gentayangan dibikin oleh Shain Erin
(klik utuk tumbesaran)


Mau gentayangan satu kampung simpan patung camni. rupa pun dan macam mak lampir dah...
nak tengok lagi patung gentayangan leh masuk sini


Lukisan catan yang 'agak' weird

Onus oleh Suzzan Blac


Breaking up oleh Scoot G.Brooks

the gift of perception oleh Andrew Jones

Laurie lipton

Nak tengok lebih lagi leh masuk kat sini Mowa museum

memo: patung tu hadiah kat anak ok tak?

4 comments:

michellecsy said...

takut aku tgk....gothic sgt...
nangis bdk2 kalo nampak patung gitu...
lukisannya pun menakutkan...nk lukis abstrak tapi...ish ish

faizalbutter said...

jgn ko termimpi-mimpi udah lh...huhu

hollowgram said...

seram kot..

takut nak tenung lama-lama..

5 kereta idaman terbaik 2011

faizalbutter said...

cari la satu buat koleksi..best apa..haha