Wednesday, April 15, 2009

PROJEK KOLABORASI AKUMAS



Satu projek bawah tanah usahasama antara sahabat-sahabat seluruh pelusuk malaysia yang masih di dalam perancangan..projek yang dilhamkan oleh saudara napie ini membabitkan seni komik, art and design..memerlukan sokongan dan sambutan penyertaan dari sahabat-sahabat pengkarya seni dari seluruh IPT. Sebarang pertanyaan mengenai projek ini boleh menghubungi terus saudara napie di sini.

nak tanya aku pun boleh..tapi aku tak tau apa sangat...blur lagi ni...check out!!!

4 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

mo tahu..mo tahu...

pejalbutter said...

projek masih di dalam perancangan..sebarang pertanyaan mengenai projek ini boleh diusulkan kepada saudara napie..di blog rasmi 'akumas' http://kartunis-u.blogspot.com/

TsUjUn said...

jalan ke rumah en.osman macam mana eh?
heh

lama ag lan 6 tuh

pejalbutter said...

kalau osaman jailani tu asanya dah arwah dah..kalu osman kering 2 ada lagi asanya tp tak pasti rumahnya kat mna cuba cik tanya balai polis yg terdekat...pmpuan sesat bahaya skang ni..hehe